המלצת לקוחות

אני בעלת מכון קוסמטיקה ולייזר בהדר עם. אחרי כמה שנים של עבודה החלטתי לתת למקום אופי עיצובי חדש. את מיכל אני מכירה הרבה שנים והטעם שלה בעיני יוצא דופן. פניתי אליה עם פרויקט לא פשוט של שיפוץ קומפלט של עסק עובד, בלוחות זמנים מטורפים ותקציב לא בשמיים. 
מיכל לקחה את זה בשתי ידיים, ברצינות ומקצועיות, הביאה קונספט מטריף, קנתה עבורי את כל מה שהיה צריך כדי שכל פרט יתאים לקונספט, ליוותה אותי מרגע התכנון ועד גמר הביצוע, פיקחה בשטח על הקבלנים, ונתנה את הטאצ' עד שהיה מושלם.
יצא משגע.
מיכל היא סופר מוכשרת ומלאת מוטיבציה ומעוף.
ממליצה בחום לכל מי שחפץ בעיצוב, ארגון, חידוש, שיפוץ וכו.
 
הגר מכון קוסמטיקה
מיכל יקרה, עיצבת עבורי את בית העם בכפר חיים. לכבוד מסיבת יום הולדתי החמישי. בתהליך התכנון היית מקסימה יצירתית וקשובה לכל גחמה שלי (והיו לא מעט :)). הצלחת להפוך בדיוק מה שרציתי רק יותר יפה ומעוצבת. 
המחמאה האולטימטיבית היתה מבנות הכפר שאמרו שלא ידעו שבית העם יכול להיות כל כך יפה!
המון תודה ומצפה לאירועים הבאים!
 
עדית זכאי אור
המלצה על מיכל קיבלתי דרך חברה כבר בשיחת טלפון הייתה לנו כימיה טובה. מיכל הייתה קשובה לצרכיי זרמה עם הטעם האישי שלי ואף הוסיפה נקודות אור משלה לפרויקט.
ימי הרכישות היו פרודוקטיביים מאוד בעקבות הכנה מבעוד מועד של מיכל. כך שלא הסתובבנו ימים שלמים בחנויות. היא מצאה את אותם הפריטים והאקססוריס שידעה שיקלעו בול למטרה. היא ידעה להסתכל על רהיטים ופריטי עיצוב בעין מקצועית ובעין רגילה לא תשים לב אליהם. פרט חשוב נוסף היא עמדה בהצלחה בתקציב שהקצבנו לשדרוג הבית.
וגם נשארנו חברות בסוף התהליך. היה כיף תודה 🙂
 
לריסה

מיכל ליוותה אותנו בפרויקט של מעבר למשרדי הנהלה חדשים, קומפלקס חדש שהיה צריך לשנות ולהתאים מחדש בהתאם להרכב האנשים ושינוי החלל ממשרדים סגורים לחלל שרובו OPEN SPACE. מיכל עשתה עבודה מקצועית להפליא מול בעלי המקצוע, עבדה איתם בתקשורת ישירה וקיבלה החלטות מדוייקות ועם הרבה אינטליגנציה רגשית. מעבר לכך הרגשנו שותפים מלאים לתהליך והבחירות נעשו בשיתוף פעולה מלא והייתה הרגשה של עבודת צוות לכל אורך הדרך.
חשוב לציין שחוץ מהתוצאה העיצובית היפה יש עבודת הכנה רבה והמון בחירות שמרכיבות את התוצאה הסופית, בחירות מקצועיות שלא היינו יכולים לעשות בלי מעצבת מקצועית.
תודה גדולה!!

נגישות